Model Chapel 346R jest jednym z 3-manuałowych modeli z najwyższej półki w naszej serii Chapel. Dzięki zaawansowanej platformie oprogramowania możliwości są praktycznie nieograniczone. Dzięki łatwemu zwiększaniu liczby kanałów lub kierowaniu i przełączaniu głosów na różne kanały, organy te mają wszystko, co potrzebne do optymalnej kalibracji i działania w twojej przestrzeni (kościelnej). Ze względu na wiele dostępnych opcji rozbudowy organów, model ten jest jednym z najczęściej instalowanych organów kościelnych przez firmę Content.
Ogólna specyfikacja:
Model ten dowodzi, że organy mogą nie tylko brzmieć jak organy, ale także ożywać jako cała orkiestra. Dzięki standardowo wbudowanej bibliotece zawierającej ponad 120 głosów solowych i orkiestrowych, możesz ożywić każdy styl muzyczny i każdy świat brzmieniowy. Zastosowanie tych głosów jest całkowicie zależne od kontekstu liturgicznego. Czy chodzi o akompaniowanie chórowi dźwiękami pianina, czy też o włączanie różnych głosów solowych do zespołu — te organy Content Chapel mają wszystko, czego potrzeba.
„Jakość to nasz najważniejszy rejestr” – to obietnica, której Content Organs z dumą dotrzymuje. Standardowo dołączony 8-kanałowy system audio może zostać rozbudowany nawet do 32 oddzielnych kanałów audio, co umożliwia uzyskanie najwyższej jakości i szerokiej reprezentacji brzmieniowej. Ponieważ każdy kanał może mieć różne głośniki, możliwe jest spełnienie oczekiwania, że „każdemu rejestrowi odpowiada głośnik”. To znacząco zwiększa nośność instrumentu, szczególnie podczas akompaniowania śpiewowi zgromadzenia lub chórowi.
Brzmienie modelu Cantate 346 generowane jest w oparciu o tzw. suchą i realistyczną próbkę organową (dry sample), w połączeniu z różnorodnymi możliwościami regulacji, takimi jak: bicie (beating), wysokość dźwięku (pitch), głośność (volume) i pogłos (reverberation). Ostateczna kolorystyka brzmienia (tonal color), która powstaje w efekcie, może zostać precyzyjnie dopasowana do przestrzeni przez organistę (w porozumieniu z intonatorem Content) podczas instalacji. Proces ten jest analogiczny do intonacji analogowej i fizycznych regulacji, które mają miejsce podczas instalacji lub renowacji organów piszczałkowych. W ten sposób organy cyfrowe tworzą harmoniczną jedność z przestrzenią kościelną, ułatwiając współpracę ze śpiewakami, zarówno w przypadku chóru, jak i jako jednolita obecność w jednej przestrzeni.